Služby


Vážená pani starostka, vážený pán starosta.
Ste na správnej adrese. Poskytujeme komplexné služby v oblasti účtovníctva a rozpočtovníctva.

Máte obavy o Vaše dáta?

Chcete byť zabezpečený aj v prípade krádeže alebo počítačovej kriminality? Dajte si poradiť a opýtajte sa nás na možnosti ochrany Vašich dát!

Vedenie účtovníctva

  • Dodržiavame termíny a pravidelne sa školíme nielen v oblasti účtovníctva a rozpočtovníctva, ale aj v širších oblastiach ekonomiky.
  • Komunikujeme so všetkými úradmi, zasielame štatistiky, zúčastňujeme sa kontrol.
  • Spolupracujeme s audítormi.
  • Poskytujeme podporu pri spracovaní žiadostí o finančné príspevky, žiadostí o platbu a pod.
  • Sledujeme Váš rozpočet a spolupracujeme pri jeho úpravách.
  • Vypracovanie záverečného účtu a výročnej správy je pre nás samozrejmosťou.

Poradenská činnosť

  • Pomôžeme Vám pri inventarizácii majetku a záväzkov obce.
  • Poradíme Vám pri zostavovaní rozpočtu.
  • Pomôžeme Vám pri evidencii majetku obce.
  • Pripravíme Vám smernice.
  • Skontrolujeme Vašu účtovníčku, pokiaľ si nie ste na 100% istí.

Ste pre nás dôležitý

Ste pre nás dôležitý, preto každý náš klient má pridelenú vlastnú účtovníčku, ktorá sa mu venuje na 100%.

Sme členom SKCU (Slovenská komora certifikovaných účtovníkov)

Náš tím

Referencie


Kalendár povinností


Ako fungujeme počas roka?

Ak si prajete dostávať pravidelné upozornenia o novinkách z našej úradovne a dôležitých dátumoch, neváhajte sa prihlásiť na odber:

Vyplnením súhlasíte so spracovávaním osobných údajov. Vyplnením formulára súhlasíte so zasielaním informačných emailov.

Mesačne

  • Do 10. dňa v mesiaci zber dokladov (samospráva aj PO)
  • Do 15. dňa v mesiaci INTRASTAT
  • Do 20. dňa v mesiaci spracovanie DPH zaslanie klientom (podklady k DPH, kontrolný výkaz, SV, prevodný príkaz – čakáme na odsúhlasenie klientom)
  • Do 25. dňa v mesiaci DP k DPH + KV – podanie na finančnej správe
  • SV – podanie na finančnej správe
  • Prehľad o závislej činnosti – podanie na finančnej správe
  • Mesačný výkaz ZP, SP – podanie na príslušné ZP a SP
  • Priebežne mesačne uloženie databáz samosprávy na ich PC
  • Podávanie žiadostí o platbu na UPSVaR

Ročne

  • Do 10.01. nahranie rozpočtov samosprávy na úrovni EKO do RIS.SAM
  • Do 31.01. nahranie podrobných rozpočtov samosprávy do RIS.SAM
  • Podanie DzMV za našich klientov + zaslanie prevodných príkazov a info o ďalšom postupe
  • Jednorázovo spracovanie a podávanie DPFO A, B, DPPO jednorázoví klienti
  • 05.02 podanie závierky na finančnú správu za samosprávu v systéme RIS.SAM (súvaha, výkaz ZaS + všetky FIN)
  • 15.2. spracovanie ročných mzdových listov, vydanie potvrdení o zdaniteľnom príjme za predchádzajúci rok, evidenčné listy, …
  • Do 31.3. podanie daňových priznaní klientov v riadnom termíne, zároveň oznámenie predĺženia lehoty na podanie DP u klientov s odkladom (súvaha, výkaz ZaS, poznámky + oznámenie o schválení ÚZ)
  • Do 30.4. spracovanie ročného hlásenia
  • Samospráva – odovzdanie poznámok do systému RIS.SAM
  • Do 30.6. spracovanie záverečných účtov samosprávy
  • Uloženie výročných správ neziskových organizácií na portál finančnej správy (ktoré mali podané DP v riadnom termíne)
  • Preúčtovanie VH za predošlý rok + rozhodnutie o použití alebo tvorbe rezervného fondu
  • Do 31.8. spracovanie rozpočtových opatrení samosprávy (posledná možnosť na výrazné opravy v rozpočte)
  • Do 30.9. podanie DP u klientov s odkladom z dôvodu zahraničných príjmov
  • Uloženie výročných správ neziskových organizácií na portál fin. správy (ktoré mali podané DP v predlženej lehote na podanie DP)
  • Do 31.12. spracovanie a uloženie výročných správ samosprávy do RIS.SAM

Priebežne

  • Spracovanie rôznych podkladov k žiadostiam o úvery a pod.
  • Podávanie všeobecných podaní na fin. správu
  • Prihlášky/odhlášky zamestnancov, zamestnávateľov
  • Spracovanie žiadostí o poskytnutie dotácií a príspevkov ÚPSVaR
  • Kontrola účtovných súvzťažností
  • Kontrola účtov hlavnej knihy
  • Kontrola rozpočtového hospodárenia samosprávy
  • Zúčtovanie a vyúčtovanie dotácií a poskytnutých nenávratných finančných príspevkov (ÚPSVaR, PPA, ministerstvá)
  • Zasielanie podkladov audítorom, komunikácia s kontrolórmi finančnej správy, soc. poisťovne, zdravotných poisťovní, inšpektorátom práce, v nevyhnutných prípadoch aj osobná účasť
  • Na vyžiadanie – podpora pri spracovaní interných smerníc klientov
  • Absolvovanie školení
  • Príprava splnomocnení u nových klientov, poradenstvo v oblasti účtovníctva

Ste pre nás dôležitý, preto každý náš klient má pridelenú vlastnú účtovníčku, ktorá sa mu venuje na 100%.

Úradovňa.sk Účtovníctvo a dane

BLOG


Úradovňa Blog

Nastali zmeny v ZDP v roku 2021

Na to, čo prinesie rok 2021, všetci netrpezlivo čakáme. Niektoré odpovede však už máme teraz.

Zobraziť viac
uradovna-kontakt

Kontaktujte nás


V prípade akýchkolvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

Kariéra


V prípade, že máte záujem pracovať v našej spoločnosti, pošlite nám, prosím Váš životopis spolu s motivačným listom, v ktorom uvediete relevantné overiteľné referencie.

Za Váš záujem Vám vopred ďakujeme a tešíme sa na stretnutie s Vami.

Navštívte našu kanceláriu

Úradovňa plus, s.r.o.
Jarková 14, 080 01 Prešov

Tel.: 0919 274 339

Tel.: 0907 235 859

Email: janka@uradovna.sk

IČO: 51329182
DIČ: 2120690715

č. účtu: SK95 1100 0000 0029 4205 2153

Úradovňa plus, s.r.o. podpora zamestnanosti

Úradné hodiny

Pondelok: 7:30 - 16:00

Utorok: 7:30 - 16:00

Streda: 7:30 - 16:00

Štvrtok: Nestránkový deň

Piatok: 7:30 - 16:00

(alebo si s nami dohodnite stretnutie v inom termíne telefonicky)

Kontaktný formulár

Vyplnením formulára súhlasíte so spracovávaním osobných údajov.


uradovna-pobocka-poprad

uradovna-pobocka-nitrauradovna-pobocka-nitra